marți, 19 august 2008

Vanatoarea de pitzipoance

Sunt foarte consternata de un articol citit in Clujeanul, despre pițipoance si cocălari. S-a trezit o jurnalistă, din lipsă de alte subiecte, despre pițipoancele Clujului si despre cum să le recunoști pe stradă. În primul rând, MI SE RUPE IN 16 DE PIȚIPOANCE! De ce m-ar interesa să știu cum să recunosc o pițipoancă?! Și, inevitabil, mă văd nevoită să comentez:

"Locuri preferate de cumpărături în Cluj. Iulius Mall sau Polus Center. Aici dai de piţi la „vânătoare” de ţoale. Prin Calliope, Terra Nova, Leonardo, Puma, Nike etc. Dacă au parte de un sponsor generos, pretenţiile urcă spre Debenhams, Zara, Guess, Dolce&Gabanna, Armani, Prada"

Pentru cine n-are tangenţe cu Clujul, Iulius si Polus sunt cele 2 mall-uri ale Clujului. Imi inchipui ce înapoiați pot să fie unii oameni dacă li se pare o "fitza" sa te duci sa-ti cumperi haine. Si, ca sa mai lungim un pic vorba, eu alaltaieri mi-am cumpărat o poşetă de la Debenhams cu 50 RON si o pereche de pantofi cu 47 RON. Deci nu vad de ce i se pare doamnei Raluca Cazan (a se observa un nume predestinat) un lux sa te îmbraci de la Debenhams.

Si prin poza asta exemplifică doamna o piţipoanca in mall. Fascinant....eu văd nişte femei care ies dintr-un magazin de parfumuri. OOOOOOK, am inteles, nu ma mai dau cu parfum ca nu vreau sa devin pitipoanca....dar, draga doamna, cu deodorantul e voie? sau o fi si ala ceva lux, pentru persoane care "au un sponsor generos".





Moving on.....
Un comentariu din acelasi articol in legatura cu terasa mea preferata din Cluj:

"La Havana, expunerea e mai redusă, dar elefanţii decorativi, palmierii, şezlongurile, hamacele şi vederea asupra oraşului fac toţi bani. Pentru pitzi şi coca, se înţelege."

Din nou, dau explicatii: Havana este o terasa amplasata in centrul Clujului, mai precis pe acoperisul unei cladiri destul de inalte. Este amenajata si decorata cu un foarte bun gust. In afara de scaune, poti sta la masa si in sezlonguri...mi se pare foarte tare! Oricum, peisajul face tot farmecul! De la inaltimea aceea, poti vedea tot Clujul. Stai la cafea si ai vedere panoramica asupra orasului. Cate orase au asa ceva?! Trecand la partea financiara a discutiei, pentru ca se pare ca asta o frustreaza cel mai mult pe ziarista in cauza, o intrebare: Unde mai bei tu o cafea stil "cocktail" (ex: Irish Coffee, Latte Machiatto etc) cu 5 RON? In plus, ca sa fac o completare, in fiecare seara pe terasa canta live o orchestra (si canta doar muzica buna: Compact, Bryan Adams, inclusiv Dan Spataru :)) ) , ceea ce pe mine ma face sa ma simt ca si cum as fi din nou copil, pe o terasa pe plaja la mare, cu parintii mei.

P.S. NU sunt hamace in Havana, ceea ce ma determina sa cred ca nu ati fost niciodata acolo, doamna, deci nu stiti despre ce vorbiti. Dar: tastatura sa bata, pagina sa se umple, noi ne facem treaba.

Ca sa o scurtez, fac un rezumat in continuare: mai scrie despre clubul Obsession (desemnat la MTV DJ awards 2007 drept cel mai tare club din ţară), cum se strâng fițele acolo. Ca sa o clarific: se strange toata lumea! De ce? Pentru ca desi e singurul club din Cluj care nu ofera consumatie de banii platiti pe intrare, odata ce esti inauntru bei: cocktailuri nealcoolice cu 5 RON, martini cu 5 RON (50 ml) etc etc. plus ca nu ti se cere nici un ban ca sa stai la masa , comparativ cu cluburile "de fitze" din Bucuresti (locuiesc acolo, deci stiu). Bla bla...mai scrie de "cocalari", cum stau cu cheile de la masina pe masa. Da, tanti, sunt barbati! Nu au posete si nu au unde sa si le bage daca au pe inelul de la breloc atatea chei cate are un om normal (de la masina, de la garaj, 2 de la apartament..plus daca mai adaugi un tag pentru interfon, incearca tu sa ti le indesi in buzunarul de la pantaloni si apoi sa te asezi!)

Pentru ca prostia sa fie completa, au mai scris un articol! ..intitulat "Vanatoarea de pitipoance", care incearca sa instige oamenii la a umbla pe strazile Clujului cu aparatul foto in mana si, cum vezi o pitipoanca, tzac, o poza! Apoi o dai la ziar si toata lumea isi da cu parerea si comenteaza.

Pont pentru ziarul Clujeanul (pe gratis): o astfel de poza, publicata fara acordul persoanei in cauza o sa va afunde in si mai multe procese decat sunt convinsa ca aveti deja.

In incheiere, mentionez ca ziarul publica articole cu "frumoasele Clujului" in care le pozeaza mai mult dezbracate decat imbracate si le pune sa stea cu boticul incordat. Mai mult, o gramada dintre ele sunt minore. Cine ma contrazice sa stie ca am fost colega cu "frumoasa Liceului Balcescu" (la un moment dat, acum multi ani), care a aparut pe prima pagina la 16 ani.

aaaaa, si daca tot am ajuns la momentul adevarului, am de facut o marturisire: conform standardelor acestora SUNT O PITIPOANCA!!!!! Ma incadrez perfect in descriere: Sunt blonda, am 1,75 m si 52 kg, ma duc numai in localurile "de fitze" ale Clujului, ma imbrac din mall si ma dau cu parfum. Chiar am sa imi fac maine un tricou pe care am sa scriu: "Pitzi and loving it!"

P.S. Noaptea trecuta am fost in Obsession. Mai mult decat atat, ma duc in fiecare zi de luni (pentru ca e retro party) si stau si pe canapelele de piele (si asta era unul dintre ofurile doamnei, ca au oamenii aia canapele de piele...acuma sincer, tanti, nu vreau sa fii suparata asa ca am sa deschid un cont sa facem cheta ca si pentru Mutu si iti cumparam si tie o canapea de piele sa nu mai suferi).


P.S. 2: Pentru vanatorii de pitipoance, in seara asta am sa fiu pe o terasa de pe Eroilor. Veniti inarmati cu aparatele foto!

P.S. 3: Nu vreau sa ma laud (sau poate totusi asa, un pic) dar sunt singura pitipoanca cu un IQ de 136 si cu potential de a concura la emisiunea lui Dan Negru: "Te pui cu blondele?" :)

Niciun comentariu: