joi, 21 august 2008

Nu ma scutura, ca ametesc!

Scriu acest pot ca sa pot rade bine maine dimineata cand am sa citesc. De ce?! Eh, a fost o prietena pe la mn si ne-am hotarat sa "dezvirginam" sticla mea de whisky de 10 ani (ceva cu Grenf.... ii zice, nu pot reproduce la ora asta exact cum ii zice) si, pot spune, asa domnisoara finuta cum sunt eu, ca m-am imbatat ca un birjar....din doar 2 pahare (marfa de calitate) ...plus un Salitos Mojito. Deja m-am si gandit ce fac pe cand se intorc ai mei, avand in vedere ca sticla a fost un cadou din partea mea pt ei cand m-am intors din Egipt: am s-o "botez", dar nu cu apa, ci cu Teacher's. :))

Totusi, datorita alcoolului, devin melancolica si ma gandesc la....pai....hmm.....la tot ce a fost nashpa la un moment dat in viata mea, ca acum chiar nu am motive sa plan g. Prima chestie care imi trece prin cap: cum m-a inselat prietenu meu acum 2 ani, pe cand stateam in camin. Eram cuplul perfect, toata lumea isi dorea o relatie ca a noastra, toate fetele il visau pe el, toti barbatii ma voiau pe mn (probabil doar pt o seara)...si eram cel mai iubit, dar si cel mai invidiat cuplu. Aveam relatia perfecta, cum nu am mai vazut la nimeni. El era barbatul perfect, care ma ridica pana in al 9lea cer. Pacat ca la un moment dat mi-a dat drumul, de acolo de sus, ca sa cad intr-un ocean infinit de lacrimi. Da, acuma sunt sentimentala. CA sa fac un rezumat: el m-a inselat (1 data) iar eu l-am iertat pentru ca nu concepeam viata fara el si pentru ca simteam ca regreta din tot sufletul ce facuse. Dar nimic nu a mai fost la fel de atunci. Inca suntem impreuna, de aproape 4 ani, dar inca...nu stiu cum sa ma exprim. Sa zicem doar ca pentru mine el era fiinta suprema, jumatatea mea "androgina" , iar dintr-o data ....puf! am vazut doar negru in fata ochilor. Are cineva idee cum e asta?! Probabil....ar fi chiar lamentabil sa fiu singura ghinionista care pateste asta (desi, cine stie!?) .

Nu stiu unde vreau sa ajung; cca sa descriu ce e in sufletul meu, ar trebui sa scriu vreo 7 romane si tot n-as putea surprinde esentialul. Azi povesteam cu un prieten, ii pov estam cum ne certam eu si prietenul, cum uneori simt c a nu-l mai suport...el radea si la un moment dat zice "dar esti constienta ca cu el o sa yte casatoresti, indiferent ce o sa se maki intample peparcurs?" ....hmm/./ am zis un scurt "da". Pentru ca DA, sunt constienta ca nu am sa mai gasesc niciodata un baiat ca el: frumos, inteligent, cu principii solide, cu un caracter puternic si, cel mai impoirtant, dupa atata timp, tot ca pe o [rintesa ma trateaza.

Cred ca ma opresc aici. Stiti...am o vorba: "Cand un om iti zice ca esti beat, zici ca nu stie ce vorbeste, cand iti spune si al 2lea om ca esti beat, zici ca e coincidenta...dar cand iti spune si al 3lea om ca eshti beat, te duci si te culci". Mie nu mi-a zis nimeni ca sunt beata, pentru ca nu a avut ocazia sa ma vada/auda. Dar mi-am dat seama singura ca e cazul sa ma retrag.

Maine probabil am sa sterg postul asta. :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

uite că nu l-ai şters, că dacă-l ştergeai, nu-l mai citeam eu..lipsă de încredere, sau mă rog, încredere aproape lipsă. De aceea s-a şi schimbat totul. Sfatul meu? Sunteţi tineri. Rămîneţi prieteni, fuckbuddies, ce vreţi voi. Numai nu vă căsătoriţi. Că veţi ajunge duşmani. Părerea mea! ;)

Anonim spunea...

un sfat total dezinteresat. rupe-o cu el, nu o sa mearga. daca vrei si explicatii ti le dau ulterior.

Anonim spunea...

Poate ai dreptate, dar uite ca totusi a mai mers...de 2 ani incoace :)

Anonim spunea...

atunci nu merge pe principiul iert dar nu uit. succesuri maxime!

Anonim spunea...

oki, sa te simti bine...si eu am patit exact la fel
Sumtem de 4 ani impreuna, la un moment dat ne-am despartit (pt vreo 2 luni, ceva de genul. In tot acest timp continuam sa ne vedem (fuckbuddies, cum zic baietii).Dupa un timp, ma suna si ma intreaba ce parere am de nush ce tipa ca ar vea sa fie cu ea. Mi-a picat cerul in cap!
Apoi ne-am impacat.Si m-a inselat cu tipa aia de vroia sa se combine (l-am prins in fapt). Si l-am iertat.
A urmat o perioada ft urata, in care il simteam ca ma inseala si taceam si inghiteam.
Sumtem de aproape 5 ani impreuna...dar nik nu mai e la fel
Si simt ca usor usor ajung la saturatie.
PS: sa nu mai zici ca nu vei mai gasi pe nimeni ca el, pt ca te subapreciezi
PS2: scz ca m-am lungit