marți, 10 iunie 2008

De inceput...

Ce e cu blogul asta?! E cel mai simplu mod pentru mine de a ma descarca. Nu ca nu as avea prieteni sau parinti cu care sa vorbesc, dar unele chestii pe care le problematizez s-ar putea dovedi la un moment dat a fi chiar importante si atunci mai bine sa le am scrise undeva, ca sa nu uit. Pretty stupid, ha? Ei bine, asta sunt eu: obsedata de ordine in tot ce fac, de organizare si de optimizare. (cred ca am sa le numesc "cei 3 O" ) Cred ca asa s-ar si justifica facultatea care am facut-o.

Da, sunt o perfectionista, visez sa fac dreptate in toata lumea (dar, din pacate, nu sunt Dumnezeu) si visez cu ochii deschisi atat de intens incat ajung sa confund visele cu realitatea. In rest, sunt un om normal, care-si iubeste in primul rand familia, apoi un baiat (cu ochi verzi, poate putin mai inteligent ca mine, dar in rest as putea spune ca e varianta mea masculina), apoi pe colega mea de apartament (si, de asemenea, cea mai buna prietena a mea) si, nu in ultimul rand, cei doi motani ai mei: Ţucky(cotoi batran de 10 ani,practic am crescut impreuna) si Loco (dracusor negru si afurisit care in noiembrie abia face un anisor).

Restul....pe parcurs...

Niciun comentariu: